مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19سياسي

تایید 29 دهیاری ایلام به عنوان دستگاه اجرایی


مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام گفت: 29 دهیاری استان در شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان به عنوان دستگاه اجرایی شناخته و تایید شدند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام گفت: 29 دهیاری استان در شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان به عنوان دستگاه اجرایی شناخته و تایید شدند.

نعمت الله رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مهلت ارسال فهرست دهیاری های مشمول که دارای دهیار تمام وقت با جمعیت 1000 نفر هستند تا پایان اردیبهشت ماه هر سال است، لذا به محض وصول دستور و به منظور حداکثر استفاده از مزایا و ظرفیت های تصویب نامه ی مربوطه، پیگیری های لازم از طریق فرمانداران انجام شد.

وی گفت: این مزایا شامل اختصاص اعتبار دولتی به دهیاری ها به صورت قانونی جهت تسریع در عمران و آبادانی روستاهای مشمول، به رسمیت شناخته شدن دهیاری ها به عنوان دستگاه اجرایی، تقویت اعتبارات آنان با توجه به مشکلات مالی و درآمدهای وصولی ناچیز روستاها، حداکثر بهره مندی از امکانات، منابع، نیروی انسانی و ماشین آلات دهیاری های مشمول، جهت ارائه ی خدمات مطلوب به روستاییان و انجام پروژه ها در حداقل زمان و با کیفیت مطلوب است.

مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام تصریح کرد: بر اساس بند(الف) ماده ی(3) آیین نامه ی مربوطه تعداد 29 دهیاری معرفی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 29 دهیاری ایلام به عنوان دستگاه اجرایی

تایید 29 دهیاری ایلام به عنوان دستگاه اجرایی