مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-03دانش

اردبیل میزبان 700 دانشجو معلم ورزشکار است


رییس پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: 17 تا 30 خرداد ماه اردبیل میزبان 700 دانشجو معلم ورزشکار در دو رشته فوتسال و والیبال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محسنی پیش از ظهر شنبه در آیین رونمایی از پوستر اولین لیگ والیبال و فوتسال دانشگاه های فرهنگیان کشور در اردبیل اظهار کرد: اولین لیگ کشوری والیبال و فوتسال دختران و پسران دانشگاه های فرهنگیان کشور در اردبیل برگزار می شود و قرار است 700 دانشجو معلم در این دو رشته باهم به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش این دانشجویان از 17 خرداد ماه در استان اردبیل اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل و پاسداشت این شهدای والامقام مسابقات ورزشی دانشجو معلمان به میزبانی اردبیل در هفته جاری آغاز می شود.

رییس پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل تربیت دانشجو معلمان در تراز سند تحول بنیادین را یادآور شد و بیان کرد: اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان کشور در رشته والیبال 4 نفره دختران و فوتسال پسران برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم با تلاش همکاران و متولیان ورزش استان میزبان شایسته ای برای این دوره از مسابقات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل میزبان 700 دانشجو معلم ورزشکار است

اردبیل میزبان 700 دانشجو معلم ورزشکار است