مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-02سياسي

51 واحد صنعتی راکد در شهرضا به چرخه تولید بازگشت


برای راه اندازی 51 واحد صنعتی راکد در شهرضا در سال گذشته 450 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد تا این کارخانه ها دوباره راه افتادند و 1702 نفر مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه 13، 14 و 15 خرداد از روزهای تاریخی و اثرگذاری در تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: خدا را شاکریم که خداوند با عنایتی که فرمود بعد از رحلت حضرت امام(ره) پیشوایی و زعامت به دست مقام معظم رهبری سپرده شد و راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در اقتدار کامل است و روابط خارجه ایران با کشورهای دیگر رو به گسترش است و همه کشورهایی که یک روز با ایران دشمنی می کردند امروز دست دوستی می دهند.

صالح تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با سلطان عمان فرمودند، این موضوعات نتیجه سیاست خوب دولت آقای رییسی برای گسترش و تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هر چقدر این نظام موفقیت بیشتری به دست آورد هجوم دشمنان هم بیشتر می شود، گفت: ناامیدی مردم، سیاه نمایی وضع موجود کشور و ناکارآمدی دولت رییسی سرلوحه کار دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 واحد صنعتی راکد در شهرضا به چرخه تولید بازگشت

51 واحد صنعتی راکد در شهرضا به چرخه تولید بازگشت