مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-07حوادث

اجرای طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های ساری


جانشین انتظامی مازندران، از اجرای طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای ایمن سازی بستر پارک ها و تفرجگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی از اجرای طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایمن سازی بستر پارک ها و تفرجگاه ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح 72 ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها دریا را  در دستور کار قرار دادند.

  وی گفت: در اجرای این طرح که با استفاده حداکثری از ظرفیت های انتظامی در پارک و تفرجگاه عملیاتی شد، 10 سارق، 8 معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر، 9 نفر از اراذل و اوباش دستگیر 18 خودرو، 9 موتورسیکلت توقیف و برای 265 مورد بدحجابی و سگ گردانی تذکرات لازم داده شده است.

  جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کسانی که در پارک ها و تفرجگاه ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش مواد مخدر و بدحجابی می کنند، با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.

  حسینی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به ویژه در اماکن تفریحی جزء خطوط قرمز پلیس است، از شهروندان و خانواده ها درخواست کرد، هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های ساری

اجرای طرح پاک سازی پارک ها و تفرجگاه های ساری