مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-17سياسي

تعیین تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا پایان امسال


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که بر اساس احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران شهرداری باید لایحه خود در خصوص تأسیس سازمان گردشگری شهرداری تهران را به شورای شهر ارائه کند و شورای شهر نیز تا پایان سال فرصت دارد که این لایحه را بررسی کند.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد که بر اساس احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران شهرداری باید لایحه خود در خصوص تأسیس سازمان گردشگری شهرداری تهران را به شورای شهر ارائه کند و شورای شهر نیز تا پایان سال فرصت دارد که این لایحه را بررسی کند.

نرگس معدنی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سرانجام ایجاد سازمان گردشگری در شهرداری تهران، گفت: بر اساس احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران شهرداری می بایست سازمان گردشگری با هدف ساماندهی مراکز گردشگری خود ایجاد کند.

وی با بیان اینکه به تازگی جلسه ای را برای پیگیری اجرای احکام و برنامه های چهارم توسعه برگزار کردیم که در آن مفصل به مسئله گردشگری توجه شد، اظهار کرد: در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در خصوص تشکیل سازمان گردشگری و در کل ارائه لایحه ای از سوی شهرداری برای تعیین تکلیف مدیریت واحد سازمان ها و مراکز تفریحی شهرداری تأکید شد که شهرداری نیز در این زمینه پیشنهادات مختلفی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا پایان امسال

تعیین تکلیف تشکیل سازمان گردشگری تهران تا پایان امسال