مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19حوادث

تگرگ و سیلاب در بیله سوار باعث آبگرفتگی منازل شد


براثر تندباد و بارش های تگرگ در بیله سوار بیش از 200 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد.

- صاحبعلی اصغری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بر اثر بارش تگرگ شیروانی های منازل مسکونی در بیله سوار و جعفرآباد آسیب دید و بسیاری از درختان از ریشه در آمد.

وی با اشاره به اینکه تندباد شدید در جعفرآباد سبب آبگرفتگی 30 منزل مسکونی شده است، خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی بیله سوار و عمدتاً مناطق روستایی نیز بیش از 200 باب منزل مسکونی خسارت دیده و سقف خانه ها دچار آسیب شد.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه همچنین در اثر تگرگ و تندباد 17 روستا در بخش مرکزی بیله سوار با بحران سیلاب مواجه شده اند، افزود: سوراخ شدن ایرانیت سقف ها، سقوط شیروانی منازل در برخی از روستاها و آبگرفتگی منازل را بر اثر تندباد شدید شاهد بودیم.

اصغری از وارد آمدن خسارت به روستای انجیرلو براثر بارش های روز گذشته بیله سوار خبر داد و بیان کرد: همچنین بر اثر این طوفان 150 دستگاه خودرو نیز دچار آسیب های عمده از جمله خرد شدن شیشه و بدنه شدند.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از شب گذشته قطعی آب و برق برخی از این روستاها برطرف شده و در مناطقی که دسترسی به آب ندارد با تانکرهای بسیج سازندگی، امور عشایری و جهاد سازندگی آبرسانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تگرگ و سیلاب در بیله سوار باعث آبگرفتگی منازل شد

تگرگ و سیلاب در بیله سوار باعث آبگرفتگی منازل شد