مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-19اجتماعي

جان باختن یک نفر و وارد شدن خسارات سنگین بر اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی


مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ضمن تشریح خسارات سیل در استان، گفت: در اثر شدت بارش باران در شهرستان خداآفرین یک نفر فوت کرده و خسارات سنگینی به بخش های مختلف کشاورزی وارد شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ضمن تشریح خسارات سیل در استان، گفت: در اثر شدت بارش باران در شهرستان خداآفرین یک نفر فوت کرده و خسارات سنگینی به بخش های مختلف کشاورزی وارد شده است.

محمدباقر هنربر در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام هشدار نارنجی توسط هواشناسی در استان، اظهار کرد: روز گذشته در شهرستان های نیمه ی شمالی استان به خصوص کلیبر، هوراند و اهر در اثر شدت بارش ها سیل جاری و موجب فوت جوانی در بخش گرمادوز شهر خداآفرین شد.

وی بیان کرد: سیل موجب آبگرفتگی برخی منازل مسکونی، آسیب اراضی روستایی، آسیب به زیرساخت های آب، برق و گاز و همچنین خسارات سنگین در مزارع، باغات و شالیزارها در نیمه شمالی استان شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استاندار با بیان اینکه فرماندار خداآفرین با حضور در نواحی آسیب دیده جزییات خسارت را ثبت می کند، خاطرنشان کرد: خسارت های ناشی از سیل به سازمان بحران کشور ابلاغ می شود.

وی افزود: تمامی هشدارهای لازم بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان و سازمان مدیریت بحران کشور به فرمانداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن یک نفر و وارد شدن خسارات سنگین بر اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی

جان باختن یک نفر و وارد شدن خسارات سنگین بر اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی