مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-28اقتصادي

256 هکتار بافت فرسوده در یاسوج وجود دارد


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 256 هکتار بافت فرسوده در یاسوج وجود دارد و در مجموع 676 هکتار بافت فرسوده در شهرهای مختلف استان نیازمند بازسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بافت های فرسوده در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، سوق و سی سخت قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای بافت فرسوده معابر استان قیر رایگان برای همه شهرداری ها توزیع شد، گفت: 256 هکتار بافت فرسوده در یاسوج، 164 هکتار در گچساران، 162 هکتار در دهدشت، 57 هکتار در سوق و 37 هکتار در سی سخت وجود دارد.

راستا تصریح کرد: 20 طرح بافت فرسوده با اعتبار 95 میلیارد تومان در استان تعریف و تاکنون 40 میلیارد تخصیص داده شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل معابر، پیاده روها، مدرسه، کتابخانه و سایر موارد است که پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه ها 75 درصد است.

راستا تصریح کرد: از جمله برنامه های سال جاری، برای ساماندهی بافت فرسوده تکمیل طرح های در دست اجرای گذشته و شناسایی بافت های فرسوده سایر شهرها به کمک شهرداران برای ارسال به وزارتخانه است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته، کمبود اعتبار، روند اجرای طرح های پیش بینی شده در بافت فرسوده را با کندی مواجه کرد و پرداخت تسهیلات برای احداث مسکن در بافت فرسوده از دیگر برنامه وزارت راه و شهرسازی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 هکتار بافت فرسوده در یاسوج وجود دارد

256 هکتار بافت فرسوده در یاسوج وجود دارد