مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-20اجتماعي

فرصتی مغفول که هیچکس زیر بارش نمی رود


چشمه مگاره یکی از زیباترین و مناسب ترین منطقه ها جهت ورزش همگانی همراه با تفریح است اما این مکان هیچ متولی نداشته و مسیر آن تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در استان ایلام به مانند تمام نقاط دنیا و کشور، مردم در روزهای پایانی هفته جهت تجدید قوا از نظر روحی، جسمی و فارغ از مشغله های روزانه به صورت گروهی یا فردی به کوهنوردی میروند، با وجود اینکه استان ایلام دارای مناطق بکر و زیبا است اما بعضی مناطق که مردم برای کوهنوردی انتخاب میکنند همیشه هم خالی از عیب نیست و در راین رابطه مشکلات زیادی وجود دارد.

یکی از این مناطق در استان جاده ارغوان منتهی به چشمه مگاره در شهرستان ایلام است.

جاده دسترسی مناسبی ندارد  یکی از شهروندان ایلامی در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  با توجه به اینکه این منطقه یکی از محل های ورزش و پیاده روی مردم ایلام در روزهای پایانی هفته است، اما مسیر مناسبی ندارد و به علت عدم ترمیم آسفالت، جاده دسترسی کیفیت لازم را ندارد و نمیتواند جوابگوی نیاز مردم در این زمینه باشد.

جاده به امان خدا رها شده است یکی دیگر از کوهنوردان استان ایلام در این باره گفت: این جاده سالهای سال است که به امان خدا رها شده و متولیان امر هیچگونه عملیات عمرانی را در این منطقه اجرا نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی مغفول که هیچکس زیر بارش نمی رود

فرصتی مغفول که هیچکس زیر بارش نمی رود