مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-11سياسي

جایگاه مشاوران زن در دولت سیزدهم تشریفاتی نیست


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در گذشته در برخی ادارات ساختار مشاوران زن یک کار تشریفاتی بود، گفت: یکی از کارهایی که ما در سال اول دولت انجام دادیم این بود که مشاوران و مرتبطان با معاونت از حالت تشریفاتی خارج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جلسه هم افزایی بسیج خواهران و دفاتر امور بانوان دستگاه های اجرایی که در ساختمان شهید رضوی جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه در سال اول دولت اهتمام داشتیم تا ساختار مشاوران زن ارتقا پیدا کند، اظهار کرد: در سال 92 این پست از مشاوران گرفته و تبدیل به احکام انشایی شد.

وی افزود: اولین کاری که در ستاد ملی زن و خانواده تصویب شد ارتقای جایگاه مشاوران زن بود که مشاوران متناسب با بزرگی و کوچکی دستگاه و نوع کاری که برعهده دارند در سطح معاون وزیر یا مدیرکل باشند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال دوم دولت تلاش شد تا مشاوران زن دستگا ه ها باید در جلسات شوراها شرکت کنند، گفت: اگر جایی مشکلی یا نقصی است، این شما مشاوران هستید که باید پیگیری و مطالبه حقوق خود را بکنید.

خزعلی با بیان اینکه در گذشته در برخی ادارات ساختار مشاوران زن یک کار تشریفاتی بود، گفت: یکی از کارهایی که ما در سال اول انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مشاوران زن در دولت سیزدهم تشریفاتی نیست

جایگاه مشاوران زن در دولت سیزدهم تشریفاتی نیست