مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-21سياسي

واگذاری پنج هزار قطعه ملک بنیاد مستضعفان به ایلام


با اذن مقام معظم رهبری تاکنون پنج هزار و 500 قطعه ملک متعلق به این سازمان به استان ایلام واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام پرویز فتاح رییس مستضعفان امروز در نشست با استاندار ایلام با بیان اینکه این بنیاد به تمامی تعهدات خود در استان ایلام عمل می کند، گفت: با اذن مقام معظم رهبری پنج هزار 500 ملک به ارزش یک هزار و 800 میلیارد تومان در این استان واگذار شده است.

وی افزود: 45 میلیارد تعهد بنیاد مستضعفان در خصوص بیمارستان ملکشاهی به زودی پرداخت و طبق زمانبندی مشخص این بیمارستان تکمیل می شود که طی روز ی های آینده رایزنی ها برای کادر درمان و دیگر امورات بیمارستان انجام گیرد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور یادآور شد: 90 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ملکشاهی و هلیلان اختصاص یافته است و در بازدید از شهرستان ملکشاهی در خصوص پروژه تامین آب شرب این منطقه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره اقدامات بنیاد مستضعفان برای همه معلولان تحت پوشش این استان، ادامه داد: سال گذشته با مشارکت اداره کل بهزیستی استان ایلام برای 111 خانواده دارای 2 معلول به بالا خانه ساخته شد و امسال نیز اداره کل بهزیستی استان با شناسایی تمام خانوارهای 2 معلول فاقد مسکن را شناسایی و به بنیاد جهت ساخت مسکن برای آنها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پنج هزار قطعه ملک بنیاد مستضعفان به ایلام

واگذاری پنج هزار قطعه ملک بنیاد مستضعفان به ایلام