مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-15پزشكي

اعضای بدن بانوی مهدی شهری به بیماران جان تازه بخشید


رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر گفت: در اقدامی انسان دوستانه با تصمیم ایثـارگرانه، اعضای پیکر رحیمه صفایی بانوی 57 ساله مهدی شهری به بیماران جان دوباره بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان حسین زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: در اقدامی انسان دوستانه با تصمیم ایثارگرانه خانواده نصرتی همسر و فرزندان مرحومه رحیمه صفایی، اعضای این بانوی 57 ساله به چند بیمار دردمند جان دوباره بخشید.

وی افزود: جان بخش رحیمه صفایی اهل مهدی شهر و ساکن شهر سمنان در پی خونریزی مغزی در بخش ICU جراحی بیمارستان کوثر بستری و متأسفانه با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان دچار مرگ مغزی شد.

رییس مرکز درمانی کوثر سمنان با بیان اینکه خانواده مرحومه پس از آگاهی از تأیید مرگ مغزی وی توسط پزشکان و با توجه به بی بازگشت بودن این شرایط، با تصمیمی نیک اندیشانه به چند بیمار نیازمند پیوند، جان دوباره بخشیدند، ابراز کرد: این خانواده ها با باور به اینکه اهدای عضو، رسمی نیکوکارانه و انسان دوستانه است که باید در جامعه نهادینه شود، اقدام به رضایت به اهدای عضو تمامی ارگان های حیاتی مرحومه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای بدن بانوی مهدی شهری به بیماران جان تازه بخشید

اعضای بدن بانوی مهدی شهری به بیماران جان تازه بخشید