مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:022023-05-30سياسي

وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت


در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

در این مراسم همچنین ضمن تقدیر از سیدعلی موسوی جم رییس سابق هیأت نظارت سازمان تأمین اجتماعی، فرهاد سلاسل به عنوان رییس جدید هیأت نظارت سازمان معرفی شد.

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: تأمین اجتماعی بزرگترین نهاد اجتماعی کشور و خاورمیانه و بازوی توانمندی برای کشور و نظام است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این که ساختارها در صورتی کارآمدی خواهند داشت که مدیران به اهداف و برنامه ها وفادار و متعهد باشند، گفت: در ساختار سازمان تأمین اجتماعی که ساختاری برای خدمت به مردم است و خدمات متنوعی را با عملیات مالی سنگین و پیچیده به بیش از نیمی از جامعه ارائه می دهد، هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت

وزیر پیشین آموزش و پرورش به تامین اجتماعی رفت