مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:372023-06-20سياسي

راه را برای بازگشت معتادان بهبودیافته به آغوش جامعه همواره کنیم


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: بازگشت معتادان بهبود یافته به آغوش خانواده و جامعه با مشارکت مردم خیرین و کارآفرینان برنامه ای ست که با اشتغال معتادان بهبودیافته کمک کرده و از بازگشت آنان به دام اعتیاد جلوگیری می کند.

- کیوان گل آوری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه هفته مبارزه با مواد مخدر از امروز 30 خردادماه آغاز و تا پنجم تیرماه ادامه دارد، اظهار کرد: به روزرسانی شیوه درمان، افزایش مالی بهبودیافتگان، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان و توجه به پژوهش های کاربردای از اولویت برنامه های امسال است.

وی با تأکید بر هموار کردن راه برای بازگشت معتادان بهبود یافته به آغوش جامعه، ادامه داد: افرادی که در کمپ ها درمان می شوند بعد از درمان رها می شوند اگر  برنامه ای برای بحث معتادان و صیانت نگهداری آن ها نداشته باشیم به احتمال قوی دوباره به چرخه مصرف برمی گردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازگشت معتادان بهبود یافته به آغوش خانواده و جامعه با مشارکت مردم خیرین و کارآفرینان برنامه ای ست که با اشتغال معتادان بهبودیافته کمک کرده و از بازگشت آنان به دام اعتیاد جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه را برای بازگشت معتادان بهبودیافته به آغوش جامعه همواره کنیم

راه را برای بازگشت معتادان بهبودیافته به آغوش جامعه همواره کنیم