مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08سياسي

نیازمند فهم مشترک حوزه و دانشگاه در علوم انسانی و دینی هستیم


امروز در حوزه علوم انسانی و دینی به فهم متقابل جامعه و نهادهای حوزوی نیازمند هستیم تا مشکلات را احصا و بر اساس آن پاسخگوی مسائل روز جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در نشست با حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: گزارش عملکرد معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور باعث خرسندی شد و این موضوع مسیر و روند تغییرات و تحولات را در حوزه نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در سطح مدارس هرمزگان فعالیت های مؤثری اتفاق افتاده است، افزود: با جدیت و تلاش مدیر حوزه علمیه هرمزگان جایگاه پژوهش در استان ارتقا یافته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: در گذشته بزرگان حوزه تربیت را همراه با آموزش عجین می دانستند که صحیح است، اما کافی نبود و در دل آموزش پژوهش ایجاد شود و اساتید به صورت انفرادی طلبه جذب پژوهش می کردند که باز نیاز بیشتر احساس می شد.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: ما امروز نیازمند برنامه ریزی آموزشی دقیق و متناسب با نیازهای جامعه هستیم که باید به سمت پژوهش سوق یابیم و پژوهش را که مظلوم واقع شده به دغدغه طلاب تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند فهم مشترک حوزه و دانشگاه در علوم انسانی و دینی هستیم

نیازمند فهم مشترک حوزه و دانشگاه در علوم انسانی و دینی هستیم