مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:242023-05-28اقتصادي

جذب 60 درصد منابع ملی و استانی در اردبیل


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تاکنون با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی 60 درصد منابع ملی و استانی جذب شده و مابقی نیز تا آخر شهریورماه جذب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داود شایقی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی 60 درصد منابع ملی و استانی جذب شده مدیران دستگاه های اجرایی تا 31 شهریورماه امسال فرصت دارند تا اعتبارات عمرانی سال  1401 را جذب کنند.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا از فرصت باقی مانده چهار ماهه در جذب اعتبارات و منابع استانی و ملی بیشترین بهره و کمک را بگیریم و با توجه به اینکه عمده منابع کشور به صورت ملی جذب می شود مدیران دستگاه های اجرایی باید سعی کنند در نیمه اول امسال جذب منابع ملی را با اولویت انجام دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: امکان جابجایی اعتبارات بین دستگاه ها در حوزه منابع نقدی وجود ندارد اما در اسناد خزانه این امر میسر است.

شایقی بیان کرد: در بودجه سال گذشته منابع اسناد خزانه محدود بوده به طوری که سهم این استان کمتر از 40 میلیارد تومان است که در صورت جابجایی کمیته تطبیق بررسی و امکان جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 60 درصد منابع ملی و استانی در اردبیل

جذب 60 درصد منابع ملی و استانی در اردبیل