مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-30اجتماعي

رضا مراد صحرایی، وزیر جدید آموزش و پرورش کیست؟


رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است.

تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، - اخیرا رضا مراد صحرایی اشاره کرده که فرزندانش در مدارس دولتی تحصیل می کنند.

او در توضیح این موضوع گفت: دو فرزندم در مدرسه شاهد تحصیل می کنند.

مدارس شاهد جزو مدارس دولتی است و برای ثبت نام فرزندان فرهنگیان و ایثارگران امتیازاتی اختصاص می دهد البته پسرم مقام استانی اذان را کسب کرده است؛ با این حال ابتدا می خواستم فرزندم را در مدرسه ای دولتی در بلوار کشاورز تهران ثبت نام کنم، اما به دلیل محدوده بندی جغرافیایی ثبت نام نکردند.

  وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: بنده برنامه ای را به مجلس پیشنهاد کردم که در این برنامه، تحول آموزش و پرورش در 9 محور ترسیم شده است و کلیدی ترین بخش مدرسه است.

با ایده به مدرسه بازمی گردیم به دنبال تحول هستیم همچنین مدارس دولتی باید به گونه ای رشد یابد که مردم به مدارس دیگری نروند به همین دلیل باید بر روی مدارس دولتی در تمام ابعاد فضا، معلمان و برنامه های آموزشی و تربیتی کار کنیم.

مدارس باید رتبه بندی شوند البته اکنون برای ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان (سمپاد) شاهد رقابت هستیم با این حال برخی مدارس خصوصی از تیزهوشان هم بهتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا مراد صحرایی، وزیر جدید آموزش و پرورش کیست؟

رضا مراد صحرایی، وزیر جدید آموزش و پرورش کیست؟