مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-09سياسي

مسئول بی تفاوت به مشکلات، خائن به مردم و انقلاب است


مردم جنگ ترکیبی را باور کرده و مقاومت می کنند اما مسئولی که در این شرایط به دنبال مال و مقام باشد، خائن به مردم و انقلاب است.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته 19 خرداد ماه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، با بیان این که همه ساله دو سخنرانی از رهبر معظم انقلاب بیانگر راهبردهای نظام است، اظهار کرد: یکی سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی و دیگری، سخنرانی ایشان در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره).

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) در 14 خرداد، ادامه داد: رهبر انقلاب در تشریح امکانات سخت افزاری و نرم افزاری امام (ره)، فرمودند امام (ره) سخت افزار قوی نداشت و تنها در یک کاغذ، یک خودکار و حداکثر یک ضبط صوت منحصر می شد اما این نرم افزار قوی بود که انقلاب را به پیش می برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، نرم افزار انقلاب اسلامی در بیان رهبر انقلاب را ایمان و امید بیان کرد و گفت: امام راحل، خدا، مسیر حق، رسالت الهی خود و هدف حرکت خود را باور و به قدرت خدا نیز ایمان داشت؛ این ها، مصادیق ایمان خدشه ناپذیر امام امت در مسیر انقلاب بود.

باور امام راحل به پیروزی نهضت انقلاب وی با تأکید بر این که امام خمینی (ره) از روز اول آغاز نهضت، باور داشت که این انقلاب پیروز می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بی تفاوت به مشکلات، خائن به مردم و انقلاب است

مسئول بی تفاوت به مشکلات، خائن به مردم و انقلاب است