مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-30بين الملل

نظامیان صهیونیست به دانش آموزان فلسطینی گاز اشک آور سمی شلیک کردند


مدیر یک مدرسه ابتدایی فلسطینی خبر داد که نظامیان صهیونیست حین خروج دانش آموزان و معلمان از مدرسه به سمت آن ها گاز اشک آور سمی و بمب صوتی شلیک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از دانش آموزان و معلمان فلسطینی یک مدرسه ابتدایی در محله حواره در جنوب نابلس (شمال کرانه باختری)، امروز (سه شنبه)، در پی شلیک گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

رجا عواد مدیر این مدرسه به خبرگزاری فلسطین (وفا ) خبر داد که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت دانش آموزان و معلمان این مدرسه ابتدایی حین خروج از مدرسه گاز سمی اشک آور و بمب صوتی شلیک کرده اند که این کار باعث هراس و خفگی شماری از دانش آموزان و معلمان شده است.

عواد گفت که نیروهای اشغالگر از چند ماه پیش در تلاش هستند با ترساندن دانش آموزان، تعقیب آن ها، ورود ناگهانی به مدرسه، روند تحصیلشان را متوقف کنند.

مدیر این مدرسه فلسطینی همچنین اشاره کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای توجیه اقدامات خود این طور بهانه می آورند که دانش آموزان به سمت آن ها سنگ پرتاب می کنند.

او می گوید که معلمان هر روز صبح و بعد از تعطیلی مدرسه مجبور هستند به کمک مردم محلی در طول خیابان ها منتظر بمانند تا مبادا نظامیان آسیبی به دانش آموزان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان صهیونیست به دانش آموزان فلسطینی گاز اشک آور سمی شلیک کردند

نظامیان صهیونیست به دانش آموزان فلسطینی گاز اشک آور سمی شلیک کردند