مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-11سياسي

الزام اتصال نیروگاههای ایسین و هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی


دادگستری و استانداری هرمزگان ضرب الاجل دو ماهه ای برای دستگاه های متولی به منظور اتصال نیروگاه های برق ایسین و هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان و رییس کل دادگستری استان به همراه دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولین اجرایی از نیروگاه های برق ایسین بازدید کردند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در راستای سیاست ها و اولویت های اعلامی توسط رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم همکاری با دولت و همچنین با هدف تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید به همراه استاندار و دادستان مرکز استان از نیروگاه برق ایسین بازدید داشتیم که در این بازدید مباحث مختلفی از جمله موارد مرتبط با مدیریت و نحوه مصرف و آینده نگری در خصوص تولید برق مورد بررسی قرار گرفت.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهدات صورت گرفته در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین و توضیحات ارائه شده توسط مسئولین مربوطه، این نیروگاه در زمان کمبود گاز از گازوییل استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه سوخت مورد نیاز نیروگاه برق ایسین در دوره های متوالی توسط کامیون های حامل سوخت تأمین می شود، یادآور شد: بر اساس اعلام مسئولین، میزان مصرف سوخت گازوییل نیروگاه سیکل ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام اتصال نیروگاههای ایسین و هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی

الزام اتصال نیروگاههای ایسین و هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی