مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-17سياسي

امام جمعه اردبیل: ایران 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد


ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند.

- آیت الله سیدحسن عاملی: ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند.

امام جمعه اردبیل گفت: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، نشان به این نشان که ایران بیش از 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا مردم آذربایجان و نخجوان از طریق بیله سوار و جلفا تردد کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آدربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، نشان به این نشان که ایران بیش از 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا اهالی آذربایجان و نخجوان در دوران جنگ و اشغال از طریق بیله سوار و جلفا تردد کنند، الان هم این جاده به روی خودروهای آذری باز است.

  وی افزود: ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: ایران 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد

امام جمعه اردبیل: ایران 20 سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد