مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-05اقتصادي

تمهیدات سازمان مالیاتی برای پرداخت آسان مالیات اصناف و مشاغل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماه خرداد و تیر ماه در واقع فصل جمع آوری درآمد های مالیاتی است که معمولا مالیات اصناف و مشاغل که دارای بیشترین تعداد مودی در کشور هستند، - سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان برای پرداخت آسان و غیرحضوری مالیات اصناف و مشاغل در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماه خرداد و تیر ماه در واقع فصل جمع آوری درآمد های مالیاتی است که معمولا مالیات اصناف و مشاغل که دارای بیشترین تعداد مودی در کشور هستند، در خرداد ماه دریافت می شود و مالیات شرکت ها و اشخاص حقوقی تا پایان تیر ماه دریافت می شود.

در این زمینه سازمان امور مالیاتی بر اساس قانون بودجه و قانون مالیات های مستقیم تلاش دارد تا به آسان ترین روش مالیات اصناف و مشاغل که دارای بیشترین تعداد مؤدیان است، اما از نظر حجم مالیات دریافتی نسبت به کل درآمد های مالیاتی حدود 5.

7 درصد است به روش آسان و غیرحضوری دریافت شود.

در این زمینه با مهدی موحدی بک نظر تماس گرفتیم که اصناف برای ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات عملکرد خود چه کار هایی باید انجام بدهند، وی گفت: موعد خرداد که هر سال می رسد، معمولا تا 31 خرداد ماه مهلت تسلیم اظهارنامه برای عملکرد مالیات صاحبان مشاغل و اصناف، بازاریان و کسبه است و سازمان مالیاتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان مالیاتی برای پرداخت آسان مالیات اصناف و مشاغل

تمهیدات سازمان مالیاتی برای پرداخت آسان مالیات اصناف و مشاغل