مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-10اجتماعي

رشد پنج برابری زائران حج تمتع ایلام در سال جاری


مدیر حج و زیارت استان ایلام از رشد پنج برابری زائران حج تمتع امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

- سجاد رحمانی مدیر حج و زیارت استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به رشد پنج برابری اعزام زئران استان به حج تمتع در سال جاری، گفت: سال گذشته تنها 24 زائر از استان ایلام در قالب کاروان مشترک با استان کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام شدند ولی امسال 115 نفر به حج تمتع مشرف شدند.

وی افزود: برای حج امسال تعداد 115 زائر که تا پایان سال 85 و سه ماه ابتدای سال86 ثبت نام خود را جهت اعزام به سرزمین وحی تکمیل کرده و فیش حج تمتع را در دست داشتند هفته گذشته به مناسک حج تمتع 1402 اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ادامه داد: این کاروان با همراهی سه نفر از عوامل این مدیریت و یک نفر روحانی عازم مدینه منوره شده و بعد از یک هفته اقامت در جوار مسجد النبی و قبرستان بقیع و زیارت این بقاع متبرکه درمدینه منوره با محرم شدن در مسجد شجره، عازم مکه مکرمه می شوند.

رحمانی با اشاره به اینکه جوانترین زائر در کاروان ایلام 30سال و مسن ترین هم 98 سال دارد، یادآور شد: تمام زائران اعزامی استان در صحت و سلامت هستند و به صورت روزانه از طریق تماس با مسئولان کاروان، در جریان وضعیت و شرایط آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد پنج برابری زائران حج تمتع ایلام در سال جاری

رشد پنج برابری زائران حج تمتع ایلام در سال جاری