مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-05سياسي

قالیباف: مهم تر از جهاد تبیین برای مسئولان جهاد تصمیم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در مراسم بزرگداشت قیام خونین پانزدهم خرداد و یادبود شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس رودباری در مصلی شهرستان رودبار، - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم تر از جهاد تبیین برای مسؤولان جهاد تصمیم است، گفت: مسائل اقتصادی موضوع اصلی مجلس بوده و نمایندگان در تصمیم گیری ها مردم و خدا را در نظر می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در مراسم بزرگداشت قیام خونین پانزدهم خرداد و یادبود شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس رودباری در مصلی شهرستان رودبار، با بیان اینکه ماه خرداد، ماه به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: اتفاقات این ماه تمامی ابعاد ماهی به یادماندنی است؛ زیرا در این ماه وقایعی اتفاق افتاده که نماد احیاگری است.

وی با اشاره به درس آموز بودن اتفاقات خردادماه در ایران اسلامی از منظر کشوری و شهرستانی گفت: اگر نگاهی به نماد های خردادماه شود می توان درس هایی بسیارآموخت که باید موردتوجه قرار گیرد.

وحدت مهم ترین راهبرد و پیشرفت کشوررییس مجلس شورای اسلامی، شهدا را افتخار گیلان و کشور دانست و بیان کرد: وجود هشت هزار شهید نماد عظمت گیلان است که در تمامی تاریخ ایران درخشیده و در حفظ ایران اسلامی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مهم تر از جهاد تبیین برای مسئولان جهاد تصمیم است

قالیباف: مهم تر از جهاد تبیین برای مسئولان جهاد تصمیم است