مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:222023-05-30اجتماعي

حضور تمامی حجاج مازندرانی در مدینه منوره


مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اعزام تمامی حجاج مازندرانی به سفر معنوی حج تمتع، گفت: تمامی کاروان های اعزامی استان اکنون در مدینه منوره حضور دارند و بعد از زیارت اماکن متبرکه این شهر برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره آخرین وضعیت اعزام حجاج مازندرانی اظهار کرد: عملیات اعزام زائران حج تمتع سال 1402 استان مازندران که از تاریخ سوم خرداد شروع شد، طی 19 پرواز 4هزار و 400 زائر و عوامل اجرایی کاروان ها از فرودگاه بین المللی شهدای ساری عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه همه کاروان های استان مدینه قبل بودند تمامی کاروان ها ابتدا به مدینه منوره مشرف می شوند و پس از اقامت 5 یا 6 روزه در شهر مدینه و زیارت نبی مکرم اسلام و ائمه مظلوم در بهشت بقیع، عرض ارادت و دلدادگی به حضرت فاطمه زهرا و زیارت مساجد و قبور شهدا برای انجام عمره تمتع عازم شهر مکه شده و برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع آماده می شوند.

مدیر حج و زیارت مازندران اضافه کرد: مدت سفر معنوی حجاج مازندرانی 40 تا 42 روز خواهد بود.

اسماعیلی با اعلام اینکه بازگشت زائران از 13 تیر ماه آغاز می شود، افزود: ادامه عملیات بازگشت زائران تا 18 تیر ماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تمامی حجاج مازندرانی در مدینه منوره

حضور تمامی حجاج مازندرانی در مدینه منوره