مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-29اقتصادي

تخصیص یک میلیارد دلار فاینانس به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان از تخصیص فاینانس یک میلیارد دلاری به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان از تخصیص فاینانس یک میلیارد دلاری به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خبر داد و گفت: فاز دوم این طرح در خوزستان متناسب با شرایط برخی از نقاط استان که با مشکل کم آبی مواجه هستند، اجرایی شود.

محمد راضی جلالی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اهمیت اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان اظهار کرد: نقش آموزش در به روز کردن فعالیت های مرتبط با صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ارتقای جایگاه کشاورزی استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: اجرای طرح ها و پروژه ها در استان به ویژه در حوزه کشاورزی باید بر اساس سند آمایش سرزمینی خوزستان باشد تا در ادامه با مشکل مواجه نشویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان گفت: در این زمینه برنامه ریزی باید به گونه ای باشد تا اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان متناسب با شرایط برخی از نقاط استان که با مشکل کم آبی مواجه هستند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک میلیارد دلار فاینانس به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان

تخصیص یک میلیارد دلار فاینانس به طرح 550 هزار هکتاری خوزستان