مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-20پزشكي

معاون بهداشت وزیر بهداشت: مسئله پیری جمعیت بسیار جدی است


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مسئله پیری جمعیت یک بحث بسیار جدی است، گفت: در بحث جوانی جمعیت ما ازدواج را مقدم می دانیم و معتقدیم که نقش ازدواج به ویژه ازدواج دانشجویی باید جدی گرفته شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز  حسین فرشیدی ظهر امروز در  آیین اختتامیه رویداد جایزه استانی جوانی جمعیت در محل استانداری فارس با بیان اینکه مسئله پیری جمعیت یک بحث بسیار جدی است که همه دنیا با آن مواجه هستند، اما در کشور ما این سرعت قدری افزایش پیدا کرده است، به روند اجرای قوانین مرتبط با جوانی جمعیت در کشور اشاره و اظهار داشت: قانونگذار در بحث جوانی جمعیت کم نگذاشته و این وظیفه دستگاه ها و ادارات مختلف به عنوان مجریان است که این قوانین را عملیاتی کنند تا منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه به سمت تحقق پیش رود.

وی افزود: در بحث جوانی جمعیت مجموعه های مختلفی درگیر هستند، اما وزارت بهداشت بیشترین درگیری را دارد و دانشگاه های علوم پزشکی بسیار می توانند در این برنامه ها نقش پررنگی داشته باشند همانگونه که در ستاد جوانی جمعیت نقش محوری ایفا می کنند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آنچه که ما در اجرای قوانین جوانی جمعیت در استان فارس می بینیم اینکه اقدامات خوبی در این زمینه با درایت و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهداشت وزیر بهداشت: مسئله پیری جمعیت بسیار جدی است

معاون بهداشت وزیر بهداشت: مسئله پیری جمعیت بسیار جدی است