مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-06اقتصادي

آخرین اقدامات اجرایی نهضت ملی مسکن در فارس


مدیرکل راه و شهرسازی فارس، آخرین برنامه ها و اقدامات اجرایی شده در راستای نهضت ملی جهش مسکن در این استان را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس، آخرین برنامه ها و اقدامات اجرایی شده در راستای نهضت ملی جهش مسکن در این استان را تشریح کرد.

محمودرضا طالبان در جلسه هفتگی شورای مسکن فارس گفت: 1200 هکتار از مجموع 4200 هکتار زمین تأمین شده برای طرح نهضت ملی مسکن فارس، ماحصل توافق با مالکان بوده است.

دبیر شورای مسکن فارس پیرامون اقدامات انجام شده برای رفع کمبود زمین در شهرهای شیراز و صدرا نیز گفت: خوشبختانه برای تامین 80 هکتار زمین در شهر جدید صدرا، توافق شده است و به زودی این اراضی وارد عرصه اجرایی خواهد شد.

طالبان با اشاره به وجود اراضی مستعد در اطراف شیراز و صدرا، گفت: اراضی موجود را می توان پس از کسب توافق با مالکان، برای اجرای طرح نهضت ملی فعال کرد.

او در خصوص متقاضیان طرح نهضت ملی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نیز گفت: با توجه به تصمیم اعضای شورای مسکن فارس، مقرر شد که از ظرفیت انجمن خیرین مسکن ساز برای اجرایی کردن طرح های مورد نظر استفاده کرد.

طالبان افزود: اداره کل راه و شهرسازی فارس در حال پیگیری برای تعیین تکلیف مددجویان نهادهای حمایتی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن که موفق به ثبت نام نشده اند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات اجرایی نهضت ملی مسکن در فارس

آخرین اقدامات اجرایی نهضت ملی مسکن در فارس