مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-10دانش

جذب نیروی «پسادکتری فناوری» در شرکتهای مستقر در پارک


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از جذب و اشتغال فارغ التحصیلان دکتری در شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری خبر داد.

- امید رضایی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای طرح پسادکتری فناوری خبر داد و درباره جزییات آن گفت: این طرح با رویکرد زمینه سازی اشتغال فارغ التحصیلان دکتری و البته همه فارغ التحصیلانی که مدرک عالیه تری نسبت به لیسانس دارند، در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ادامه داد: این افراد برای همکاری با شرکت های داخل پارک های علم و فناوری، داخل مجموعه ها مستقر می شوند و 80 درصد حقوق استادیار دانشگاه براساس آیین نامه پسادکتری در وزارت علوم به آن ها پرداخت می شود.

رضایی فر با اشاره به اینکه این طرح با هدف تقویت همکاری بین واحدهای دانش بنیان و فناور با دانشگاه های کشور و ارتقا توان پاسخگویی دانشگاه ها به نیازهای جامعه ارائه شده است، افزود: البته ارتقای مهارت های تخصصی محققان و جلوگیری از خروج نخبگان نیز از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.

این مقام مسول وزارت علوم افزود: این طرح در راستای اجرایی کردن سیاست های وزارت عتف در حوزه فناورانه و همچنین اجرایی کردن آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی «پسادکتری فناوری» در شرکتهای مستقر در پارک

جذب نیروی «پسادکتری فناوری» در شرکتهای مستقر در پارک