مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-12سياسي

وحیدی: انتخابات امسال از اولویت های مهم استانداران است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور که در جلسه مشترک استانداران با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت سخن می گفت، - وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات، یکی از اولویت های مهم استانداران در سال جاری است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور که در جلسه مشترک استانداران با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت سخن می گفت، بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد.

وزیر کشور در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و اظهار داشت: در این ارتباط برخی استان های مرزی در غرب کشور به صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان ها نیز لازم است به این استان ها یاری دهند.

وحیدی برگزاری راهپیمایی منظم، زمانبندی شده و سازمان یافته اربعین را از دیگر برنامه های مهم وزارت کشور خواند و افزود: اقدامات و برنامه های دست اندرکاران اجرایی آن برای اعزام زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: انتخابات امسال از اولویت های مهم استانداران است

وحیدی: انتخابات امسال از اولویت های مهم استانداران است