مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-10اقتصادي

نیاز 100 میلیارد تومانی پروژه زیتون زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بگفت: تکمیل مجموعه 15 هزار نفری زیتون زنجان بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه خرید و نگهداری تیم فوتبال مستلزم هزینه است، اظهار داشت: برای خرید و نگهداری تیم فوتبال حرفه ای در یک فصل نیاز به میلیاردها تومان اعتبار است که برای این کار باید صنایع استان مشارکت داشته باشند چون در ورزش حرفه ای دولت نمی تواند ریالی هزینه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در حمایت از فوتبال حرفه ای ضروری است، افزود:برای حضور در عرصه فوتبال حرفه ای باید صنایع استان و بخش خصوصی پای کار باشند.

 وی در ادامه از ایجاد صندوق توسعه اجتماعی در استان خبر داد و افزود: برای ایجاد این صندوق پیگری های انجام شده است که طبق پیش بینی های انجام شده این صندوق برای حمایت از حوزه های مختلف از جمله ورزش و جوانان برنامه ریزی خواهد کرد.

بازرگان تعداد فضاهای ورزشی استان را 180 فقره اعلام کرد و افزود: برای تجهیزی، نگهداری و بازسازی این تعداد پروژه اعتبارات هنگفتی مورد نیاز است.

وی تکمیل و بهره برداری زمین ورزشی 15 هزار نفری را یکی از طرح های اولویت دار استان برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح با شورا و شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 100 میلیارد تومانی پروژه زیتون زنجان

نیاز 100 میلیارد تومانی پروژه زیتون زنجان