مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:002023-06-29حوادث

سازش در دو پرونده قصاص نفس در اندیمشک


رییس کل دادگستری استان خوزستان از سازش در دو فقره پرونده قصاص نفس در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: در یکی از این پرونده ها، اولیای دم پس از گذشت 14 سال، - ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری استان خوزستان از سازش در دو فقره پرونده قصاص نفس در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: در یکی از این پرونده ها، اولیای دم پس از گذشت 14 سال، راضی به گذشت از خون فرزند خود شدند.

علی دهقانی اظهار کرد: سال 1388، در یک فقره درگیری در بخش الوار گرمسیری یک نفر به قتل رسیده بود که تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف و مصلحان در این مدت به نتیجه نرسیده بود و درگیری ها میان دو خانواده ادامه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: این درگیری ها تا جایی ادامه یافت که 9 سال بعد فرزند مقتول در اقدامی تلافی جویانه برادر محکوم را به قتل رساند.

دهقانی گفت: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف پرونده های قصاص و ضرورت ایجاد آرامش در منطقه، مجددا به این پرونده ورود شد و همت بزرگان، معتمدان و مصلحان و همچنین پیگیری مسئولان و کارکنان دادگستری اندیمشک، در نهایت منجر به سازش میان طرفین و بخشش اولیای دم شد.

وی گفت: طرفین این درگیری بدون رد و بدل کردن هر گونه وجه بین یکدیگر، از تمامی خسارت های وارده به ایشان در سال های گذشته صرف نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش در دو پرونده قصاص نفس در اندیمشک

سازش در دو پرونده قصاص نفس در اندیمشک