مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-19اقتصادي

ضرورت استقرار صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی


رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با استقرار صنایع تبدیلی تکمیلی معدنی و کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی استان ارزش افزوده بیشتری عاید خراسان جنوبی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا خامه زر، رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی خراسان جنوبی  در حاشیه نمایشگاه معرفی بسته های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: هماهنگی و مدیریت منسجم در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی سبب شد تا  زیر ساخت های آن تامین  و به یکی از مناطق موفق تبدیل شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در زمینه  تولید و خدمات سرمایه گذاری و  سایت اقماری آن در مرز  ماهیرود در حوزه  خدمات بازرگانی فعالیت چشمگیری دارد و قابلیت خوبی برای خراسان جنوبی بشمار می رود.

  وی به استقبال سرمایه گذاران از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و جذب سرمایه خوبی هم که در آن انجام گرفته، اشاره  کرد و اذعان داشت: صدور مجوزها در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خیلی روان و بدون مشکل انجام می شود که انتظار می رود سرمایه گذاری های بیشتری در آن انجام گیرد.

  وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار صنایع تبدیلی تکمیلی به طور مثال در حوزه معدن و کشاورزی  در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی  ارزش افزوده بیشتری عاید استان شود و از خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استقرار صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

ضرورت استقرار صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی