مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-10اجتماعي

60 خیّر مدرسه ساز در کردستان تجلیل می شوند


مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 25 تیرماه در کردستان خبر داد و گفت: 60 خیّر مدرسه ساز تجلیل می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 25 تیرماه در کردستان خبر داد و گفت: 60 خیّر مدرسه ساز تجلیل می شوند.

هاشم ناظمی جلال، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز کردستان با حضور مسئولان ملی و استانی روز یکشنبه، 25 تیرماه در سنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به سهم عمده خیّرین مدرسه ساز در رفع کمبود فضاهای آموزشی در استان، افزود: خیّرین مدرسه ساز تاکنون در احداث مدارس و مراکز آموزشی در سطح استان کردستان نقش ویژه ای داشته اند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای تکریم نیک اندیشی خیّرین مدرسه ساز برگزار می شود، بیان کرد: در این جشنواره 60 خیّر از کردستان و استان های دیگر حضور خواهند داشت.

وی وجود خیّرین را مایه دلگرمی آموزش پرورش استان دانست و یادآور شد: با برگزاری جشنواره خیّرین، راه برای استفاده بیشتر از ظرفیت آنان در مدرسه سازی بازتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 خیّر مدرسه ساز در کردستان تجلیل می شوند

60 خیّر مدرسه ساز در کردستان تجلیل می شوند