مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-08سياسي

508 بوشهری به مرحله مصاحبه استخدامی آموزگاری راه یافتند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پس از بررسی مدارک و اسناد 571 نفر پذیرفته شده مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگار، 508 نفر به مرحله مصاحبه دعوت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در جلسه شورای معاونان و مشاوران آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه پس از بررسی مدارک و اسناد 571 نفر پذیرفته شده مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگار، 508 نفر به مرحله مصاحبه دعوت شده اند، اظهار داشت: 6 هزار و 484 نفر برای پذیرش در 291 کد استخدامی آموزگاری در این استان در مرحله اولیه و کتبی شرکت کرده اند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای راه اندازی سه کانون ارزیابی در مدرسه شهدای هسته ای برای داوطلبان آقا و مدرسه دخترانه باهنر و دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان برای داوطلبان خانم به منظور انجام مصاحبه تخصصی، انجام شده است.

موحدی بیان کرد: تاکنون 177 هزار و 479 دانش آموز کتاب های درسی خود را برای پایه های میانی ثبت کرده اند.

کتاب های همه دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدابی و متوسطه اول که تاکنون ثبت سفارش انجام داده اند، بین شهرستان ها و مناطق توزیع شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: کتاب های دانش آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم، پس از اتمام انتخاب رشته دانش آموزان و در نیمه دوم مرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

508 بوشهری به مرحله مصاحبه استخدامی آموزگاری راه یافتند

508 بوشهری به مرحله مصاحبه استخدامی آموزگاری راه یافتند