مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:452023-06-27سياسي

آیا شرکت گهرزمین عهدش با حاج قاسم را می شکند


جانبازان قطع نخاع آسایشگاه بچه های حاج قاسم این روزها دل نگرانند، دل نگرانی شان از این است که شرکت معدنی گهرزمین که دچار تغییرات مدیریتی شده است پای عهدش با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای حمایت از این مردان وطن نماند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: به مناسبت هفته قوه قضاییه همراه با حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان به آسایشگاه بچه های حاج قاسم می رویم، این اولین باری ست که بچه های حاج قاسم و پرستاران شان را این چنین دل نگران می بینم، دل نگرانی آنها از عدم تمدید قرارداد نیروهای آسایشگاه است.

جنگ برای جانبازان قطع نخاعی تمام نشده است با رییس کل دادگستری استان کرمان ابتدا به اتاق دکتر علیرضا برهانی نژاد جوان ترین جانباز قطع نخاع کرمان می رویم، می گوید: بچه های جانباز توقعی ندارند، 37 سال است، قطع نخاع شده ام و همین که مسؤولان لطف دارند و یادی از بچه های قطع نخاع دارند، از آنها تشکر می کنیم .

وی ادامه می دهد: نظام ما نظامی اخلاق مدار و دینی هست و حتی کشورهایی که این موارد در جامعه آنها مطرح نیست به افرادی که برای وطن شان جان فشانی کرده اند، احترام می گذارند .

برهانی نژاد با اشاره به اینکه مردم همیشه به ما محبت دارند، درباره راه اندازی آسایشگاه بچه های حاج قاسم کرمان می گوید: حاج قاسم گفت، این آسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شرکت گهرزمین عهدش با حاج قاسم را می شکند

آیا شرکت گهرزمین عهدش با حاج قاسم را می شکند