مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:252023-06-27سياسي

اساس کار جامعه پزشکی رشد علمی رشته های پزشکی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی در بیست و پنجمین کنگره اپتومتری که در حال برگزاری است، اصلی ترین کار های انجمن های علمی حوزه پزشکی را برگزاری همایش های علمی دانست و گفت: - رییس سازمان نظام پزشکی گفت: آن چیزی که اساس و بنیان کار جامعه پزشکی است و نباید فراموش شود گسترش و رشد علمی رشته های پزشکی در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی در بیست و پنجمین کنگره اپتومتری که در حال برگزاری است، اصلی ترین کار های انجمن های علمی حوزه پزشکی را برگزاری همایش های علمی دانست و گفت: تلاطم های اقتصادی و موضوعات دیگری از جمله تعرفه و امور معیشتی، همیشه هست و خواهد بود، چیزی نیست که فکر کنیم قبلا نبوده و ما مبتلابه آن هستیم.

وی ادامه داد: تمام اعتبار و اهمیت جامعه پزشکی در کشور وابسته به کیفیت علمی و عملی کار است.

رییس زاده افزود: اگر جامعه پزشکی به لحاظ کیفیت کار٬ موضوعات علمی٬ تعهدات اخلاقی وضعیت بسامانی نداشته باشند٬ در چشم مردم خیلی اعتباری نخواهیم داشت.

رییس سازمان نظام پزشکی افزود: اصل اساسی برای جامعه پزشکی حفظ کیفیت علمی و ارتقا روز به روز ان است؛ به عبارتی ما در این زمینه باید از دنیا عقب نمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار جامعه پزشکی رشد علمی رشته های پزشکی است

اساس کار جامعه پزشکی رشد علمی رشته های پزشکی است