مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-17سياسي

اعزام 1500 مُبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در محرم


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام 1500 مُبلغ به هیات های مذهبی و مساجد استان در ماه محرم خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام 1500 مُبلغ به هیات های مذهبی و مساجد استان در ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام عباس عبدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه حدود 800 نفر از مبلغین اعزامی به هیات های مذهبی و مساجد استان بومی کرمانشاه بوده و 700 نفر دیگر اعزامی از قم و دیگر استان های کشور هستند، اضافه کرد: حدود هزار نفر از این مبلغین آقا و مابقی خانم هستند.

عبدی با بیان اینکه به هر هیئت مذهبی و مسجدی که درخواست اعزام مبلغ داشته باشد، مبلغ اعزام خواهد شد، گفت: هیات های مذهبی و مساجدی که مبلغ ندارند، می توانند برای اعزام مبلغ به اداره کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه از هیات های مذهبی خواسته شده تا حتما از ظرفیت روحانیون برای برگزاری مجالس عزاداری حسینی استفاده کنند، گفت: مجالس عزاداری حسینی بهترین موقعیت برای تقویت امید و باورهای دینی در جامعه بوده و می توانند جامعه را در برابر آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمنان ایمن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1500 مُبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در محرم

اعزام 1500 مُبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در محرم