مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-23سياسي

مشکلات درمانی در دیلم با جدیت پیگیری شود


امام جمعه دیلم با تاکید بر پیگیری مشکلات درمانی در این شهرستان گفت: اردوی جهادی کار بزرگی است اما کفایت مسئولیت های زمین مانده دانشگاه علوم پزشکی را نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دیلم به اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهر امام حسن اشاره کرد و گفت: در هفته ی گذشته اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان جهادگر در شهر امام حسن برگزار شد.

امام جمعه ی شهرستان دیلم افزود: این اردوی جهادی کار خوبی است مولد انقلاب اسلامی و قابل تقدیر است که ما از همه بزرگواران کمال تقدیر و تشکر را داریم اما باید بگوییم یک اردوی یک روزه کفایت مسئولیت های زمین مانده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دیلم را نمی کند.

وی گفت: مشکلات عدیده ای در بیمارستان دیلم داریم که روزانه از خود پرسنل این بیمارستان مطالبه می شود.

وی گفت: برخی پرسنل بیمارستان دیلم چند ماه است حقوق دریافت نکرده اند، کار درمان کار حساسی است، پرسنل درمان نباید در حین کار دغدغه ای داشته باشند اما از پرسنلی که بعضاً پنج ماه حقوق دریافت نکرده اند و با این شرایط اقتصادی مواجه هستند چه انتظاری دارید؟ وی تصریح کرد: اینها در کرونا جان فشانی کردند، مبارزه کردند امروز شایسته ی این گونه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات درمانی در دیلم با جدیت پیگیری شود

مشکلات درمانی در دیلم با جدیت پیگیری شود