مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-26سياسي

تدریس دروس معارف با استفاده از ایده های نوآورانه در دانشگاه ها


معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اساتید گروه معارف اسلامی با استفاده از ایده های نوآورانه این دروس را در دانشگاه ها تدریس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها نخستین همایش علمی ارائه الگوهای محتوای پشتیبان دروس معارف اسلامی دانشگاه به میزبانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فارس برگزار و از دو ایده نوآورانه از استان فارس به عنوان الگوهای همتا و محتوای پشتیبان دروس معارف اسلامی دانشگاه ها معرفی شد.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: اساتید گروه معارف اسلامی در خط مقدم جهاد فرهنگی و جهاد تبیین قرار دارند و از همین رو نیاز است با استفاده از ایده های نوآورانه این دروس را در دانشگاه ها تدریس کنند.

وی با بیان اینکه تحول وهمچنین نوآوری در ارائه دورس معارف در جامعه یکی از اولویت های دفتر نهاد است افزود:هدف از ارائه دورس معارف انتقال دین واثر گذاری آن در جامعه است از همین رو می طلبد راه های ارتباطی با نسل جوان را پیدا و این پیام را علمی وکارآمد به آنان منتقل کنیم.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برگزاری نخستین همایش علمی ارائه الگوهای محتوای پشتیبان دروس معارف اسلامی دانشگاه که در استان فارس برگزار شد اظهارداشت:امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس دروس معارف با استفاده از ایده های نوآورانه در دانشگاه ها

تدریس دروس معارف با استفاده از ایده های نوآورانه در دانشگاه ها