مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-11حوادث

راز آتش گرفتن خودرو در زیرگذر جاده اصفهان- کاشان برملا شد


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 2 نفر که پس از قتل یک جوان خودروی سواری پراید او را در زیرگذر جاده اصفهان _ کاشان به آتش کشیده و متواری شده بودند، - خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیمه شب هفتم خرداد ماه سال جاری یک مورد آتش سوزی خودرو در زیرگذر جاده اصفهان – کاشان به مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اطلاع داده شده و بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری پراید همراه بر اثر برخورد با دیواره زیر گذر آتش گرفته و به طور کامل سوخته و راننده آن نیز براثر سوختی شدید فوت کرده است.

وی افزود: در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر در صحنه حضور یافته و پس از بررسی دقیق حادثه پی به صحنه سازی و تعمدی بودن آتش سوزی خودرو بردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی دقیق و علمی صورت گرفته بر روی آن مشخص شد که راننده که جوانی 30 ساله و ساکن اصفهان است پیش از آتش گرفتن خودرو به وسیله یک اسلحه جنگی کشته شده که پس از بدست آمدن این اطلاعات بلافاصله دستگیری عاملان جنایت مذکور در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز آتش گرفتن خودرو در زیرگذر جاده اصفهان- کاشان برملا شد

راز آتش گرفتن خودرو در زیرگذر جاده اصفهان- کاشان برملا شد