مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-19فرهنگي

اعلام آمادگی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان برای همکاری با سینماگران جوان


رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تولید آثاری با موضوعات مرتبط در حوزه راه و شهرسازی، معماری، بازآفرینی شهری آماده همکاری و تعامل هستیم.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای تولید آثاری با موضوعات مرتبط در حوزه راه و شهرسازی، معماری، بازآفرینی شهری آماده همکاری و تعامل هستیم.

امید زمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست مشترک اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی و انجمن سینمای جوان استان خوزستان و اعلام آمادگی برای همکاری با سینماگران جوان، خاطرنشان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری موضوعات و سوژه های نابی وجود دارد که می توان از این موضوعات ایده های نابی را برای تولید آثار فاخر استخراج کرد.

زمانی گفت: حاشیه نشینی، سکونتگاه های غیررسمی، بافت تاریخی و واجد ارزش، محلات کم برخوردار و بافت فرسوده از جمله موضوعاتی هستند که قابلیت پردازش و ساخت فیلم کوتاه را دارند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان ادامه داد: برای آشنایی بیشتر سینماگران و فیلم سازان استان با موضوعات و ایده های ناب در حوزه راه و شهرسازی می توانیم دوره های آموزشی کوتاه مدت را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان برای همکاری با سینماگران جوان

اعلام آمادگی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان برای همکاری با سینماگران جوان