مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-04اقتصادي

دلالی وام قرض الحسنه و کلاهبرداری به نام نماینده بانک!


برخی افراد تحت عنوان دفاتر و کارگزاری های یک بانک قرض الحسنه اقدام به خرید و فروش امتیاز وام به افراد مختلف می کنند و تخلفات و کلاهبرداری های مختلفی را به نام نماینده و دفتر رسمی بانک انجام می دهند و پول های هنگفتی جابجا می شود.

- برخی افراد تحت عنوان دفاتر و کارگزاری های یک بانک قرض الحسنه اقدام به خرید و فروش امتیاز وام به افراد مختلف می کنند و تخلفات و کلاهبرداری های مختلفی را به نام نماینده و دفتر رسمی بانک انجام می دهند و پول های هنگفتی جابجا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی است که در سایت های اینترنتی و حتی در کوچه و خیابان ها تبلیغاتی دیده می شود که امتیاز وام را خرید و فروش می کنند.

در این بین برخی از این افراد در قالب یک اکانت یا حساب کاربری و شبکه های مجازی تبلیغات خود را ارائه داده و با مردم ارتباط برقرار می کنند و برخی دیگر در دفاتری مشخص اما تحت عنوان کارگزاری و دفاتر مجاز از طرف بانک، دلایلی وام را انجام می دهند.

یکی از مخاطبان ایسنا در این باره، گفت: تبلیغ فروش امتیاز وام قرض الحسنه بانک رسالت روی دیوار چسبیده بود اما به دفتر و محل کار آن فرد مراجعه کردم که خود را نماینده و کارگزار بانک معرفی می کرد.

وی افزود: بر اساس پیشنهادی که درباره آن صحبت کردیم قرار شد به ازای واگذاری امتیاز 200 میلیون تومان وام قرض الحسنه 40 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی وام قرض الحسنه و کلاهبرداری به نام نماینده بانک!

دلالی وام قرض الحسنه و کلاهبرداری به نام نماینده بانک!