مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-15فرهنگي

برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در تاق بستان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در تاق بستان خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در تاق بستان خبرداد.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، از سفرهای تابستانی به عنوان ظرفیتی مهم برای معرفی صنایع دستی استان نام برد و اظهارکرد: باتوجه به اینکه هرساله در این فصل حجم زیادی گردشگر وارد استان می شود، از این فرصت برای معرفی صنایع دستی استان استفاده خواهیم کرد.

وی یکی از راه های معرفی صنایع دستی استان را برپایی نمایشگاه های فصلی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که بالاترین آمار بازدید گردشگران از جاذبه های مختلف استان مربوط به محوطه تاریخی تاق بستان است، این نقطه از کرمانشاه را در اولویت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی قرار دادیم.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: دراین راستا از ابتدای تیرماه نمایشگاه تابستانی صنایع دستی را با 20 غرفه در محل ورودی محوطه باستانی تاق بستان برپا کرده ایم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه رشته های اصیل و بومی استان همچون گلیم، گیوه، چرم دوزی و میناکاری به نمایش در آمده، عنوان کرد: نمایشگاه تابستانی صنایع دستی تاق بستان هر روز از ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در تاق بستان

برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در تاق بستان