مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-22اقتصادي

همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد


اصناف در توسعه فعالیتهای اقتصادی توام با برنامه ریزی، برنامه سازی و تصمیم گیری نقش ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی امروز چهارشنبه سی و یکم خرداد در همایش و آیین پاسداشت روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ابتدا روز ملی اصناف را تبریک گفته و آرزوی توفیق برای همه بازاریان و خانواده بزرگ اصناف کشور و استان نمود.

ایزدی بااشاره به اینکه بی بدیل ترین جایگاه و نقش را اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور دارند گفت: اصناف همواره با تلاش و کوشش خود در پی کسب و کار و روزی حلال بوده و در فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی نقش خوب خود را ایفا نموده اند.

 وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه اصناف در چرخه اقتصادی کشور و استان فارس افزود: جامعه بزرگ اصناف با تلاش، تعامل و همکاری، برنامه ریزی و برنامه سازی و تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه کاری خودشان(تولید، توزیع و پخش) در این چرخه به رشد تولید و مهار تورم و اجرای شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز رونق اقتصادی کمک می کنند .

وی  به ضرورت حرکت اصناف به سمت کسب و کارها و شیوه های بازاریابی نوین، آموزش و توانمندسازی اصناف در رشد اقتصادی و صادراتی تاکید نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد

همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد