مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-25سياسي

اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی


در دیدار رییس پلیس بین الملل فراجا با دبیر کل سازمان اینترپل بر حمایت های بیشتر جامعه بین الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید کریمی رییس پلیس بین الملل فراجا در دیدار با دبیر کل سازمان اینترپل، یورگن اشتاک ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده به همکاری های مطلوب و مؤثر صورت گرفته در عرصه مبارزه با جرایم سازمان یافته در سطح منطقه و بین الملل اشاره و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه مقابله با جرایم مختلف سازمان یافته در سطح منطقه و جهان قاطع و جدی بوده و گواه این ادعا تقدیم بیش از چندین هزار شهید در این راه است.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری سازمان اینترپل خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره به پلیس کشورهای همسایه کمک های خود را ارائه نموده است لیکن مشکلاتی که طالبان برای جمهوری اسلامی ایران در مرزها به وجود آورده اند که نمونه آن شهادت و زخمی شدن چند تن از کارکنان فراجا است.

سردار کریمی در این دیدار با اشاره به عدم درک طالبان از کمک های جمهوری اسلامی ایران به اتباع آن کشور در خاک ایران بیان داشت: تجربیات موفق پلیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، قاچاق انسان، مبارزه با سرقت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی

اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین المللی