مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-22اقتصادي

ادارات پرمصرف تهران در آخرین روز تیرماه معرفی شدند


مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کامبیز ناظریان گفت: از خردادماه سال جاری، انشعاب برق بالغ بر بیش از 350 مشترک اداری شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبه هیأت وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق توسط گروه های اجرایی این شرکت قطع شده است و رصد روزانه و لحظه ای مصرف برق ادارات تهران تا پایان فصل گرما ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت، افزود: از ابتدای مهرماه سال گذشته، 142 برنامه عملیاتی در حوزه های مختلف به منظور گذر موفق از پیک بار تابستانه شهر تهران توسط کارشناسان این شرکت طراحی و طی مراحل مختلف اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال رفتار مصرفی مشترکان همواره یکی از مهم ترین مؤلفه های مؤثر در وضعیت شبکه است و از آن جا که بر اساس پیش بینی های هواشناسی هفته گرمی را پیش رو داریم از همه مشترکان این شرکت درخواست داریم تا با صرفه جویی 10 درصدی در مصرف انرژی به ویژه در ساعات اوج مصرف ما را در حفظ پایداری شبکه برق پایتخت همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از همکاری قابل ملاحظه ادارات پایتخت در ساعات اوج مصرف خبر داد و با بیان این که این همکاری در کنار تغییر ساعات اداری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات پرمصرف تهران در آخرین روز تیرماه معرفی شدند

ادارات پرمصرف تهران در آخرین روز تیرماه معرفی شدند