مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-24اقتصادي

تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین هم زمان با برنامه های اقتصادی کشور


بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی؛ در این جلسه عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین برگزاری جلسات ماهانه شورای مدیران این بانک را فرصتی مناسب برای اعلام نقطه نظرات مدیران عالی بانک بیان کرد و گفت: طرح و بررسی مباحث مختلف در این جلسات موجب همفکری میان مدیران و رسیدن به جمع بندی و تصمیم گیری موثر در جهت پیشبرد اهداف بانک خواهد بود.

پورسعید همدلی و وفاق میان همکاران را عامل اصلی پیشرفت بانک ایران زمین دانست و افزود: همکاران من در برهه های مختلف با کوشش، دوستی و رفاقت توانستند به اهداف مدنظر بانک برسند و در آینده نیز با همراهی و برنامه ریزی دقیق در جهت رشد و تعالی بانک تلاش خواهند کرد.

مدیرعامل بانک ایران زمین کارکنان این بانک را به اعضای یک خانواده بزرگ تشبیه کرد و گفت: اولویت و ماموریت همکاران من در بانک ایران زمین، ابتدا در مسیر اقتصاد کشور و سپس منافع و توسعه بانک است.

زیرا زمانی که هر یک از کارکنان اولویت های شخصی خود را کنار بگذارند و بر پیشرفت کشور و بانک تمرکز کنند، خود نیز به موفقیت و پیشرفت خواهند رسید و به تبع آن مشتریان خدماتی با کیفیت بهتر دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین هم زمان با برنامه های اقتصادی کشور

تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین هم زمان با برنامه های اقتصادی کشور