مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-27دانش

پیشکسوت ورزش همدان عضو هیأت امنای ستاد خیرین استان شد


با حضور 500 مدعو و از بین 480 رأی مأخوذه، 21 عضو هیأت امنای ستاد خیرین استان همدان تعیین شدند که هادی سبزواری مسئول انجمن خیرین ورزش یار استان به عنوان یکی از اعضای اصلی هیأت امنا معرفی شد.

- ایسنا/همدان با حضور 500 مدعو و از بین 480 رأی مأخوذه، 21 عضو هیأت امنای ستاد خیرین استان همدان تعیین شدند که هادی سبزواری مسئول انجمن خیرین ورزش یار استان به عنوان یکی از اعضای اصلی هیأت امنا معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد خیرین استان همدان با حضور تمامی ارگان ها از جمله هلال احمر، کمیته امداد، ورزش و دیگر دستگاه های اجرایی در همدان با نظر مسئولان ارشد استانی و کشوری تشکیل شد.

هادی سبزواری، رییس هیأت ورزش های همگانی استان همدان و مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور و باسابقه ترین مدیر ورزشی همدان به عنوان عضو این هیأت امنا از میان 50 کاندیدا اصلی از سوی رأی دهندگان انتخاب شد.

سبزواری که طی این سال ها مسئول انجمن خیرین ورزش یار استان همدان بوده است، توانست با رأی اعضاء به عنوان نماینده جامعه ورزش در این هیأت امنا حضور پیدا کند.

در انتخابات ستاد که به دبیری جمعیت هلال احمر و با حضور 500 مدعو برگزار شد، تمامی نمایندگان مجمع خیرین کشور به همراه استاندار و نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی و کشوری حضور داشتند که از بین 480 رأی مأخوذه 21 نفر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت ورزش همدان عضو هیأت امنای ستاد خیرین استان شد

پیشکسوت ورزش همدان عضو هیأت امنای ستاد خیرین استان شد