مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-17سياسي

دبیرکل اسمیک: جایزه ملی کیفیت ایران ساختاری محکم و جامع دارد


دبیرکل مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی سازمان همکاری های اسلامی (اسمیک) گفت: جایزه ملی کیفیت ایران به دلیل تلاش ها و اقدامات همه جانبه صورت پذیرفته از سال 2001، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم جایزه ملی کیفیت امروز در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

در این مراسم، احسان اووت، دبیرکل مؤسسه استاندارد و اندازه شناسی سازمان همکاری های اسلامی (اسمیک)، که به دعوت رییس سازمان ملی استاندارد ایران برای شرکت در مراسم هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام، به تهران آمده است، اظهار داشت: موجب افتخار است که امروز در مراسم جایزه ملی کیفیت ایران در کنار شما هستم، جایزه ای که دارای الگویی منحصر به فرد با اولویت کیفیت محصول، رضایت مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین تلفیق ارزش های اسلامی با سیستم کیفیت است.

دبیر کل مؤسسه اسمیک بیان داشت: جایزه ملی کیفیت ایران به دلیل تلاش ها و اقدامات همه جانبه صورت پذیرفته از سال 2001، از ساختاری محکم و جامع برخوردار است.

وی افزود: بررسی مدل های متعدد کیفیت و پی ریزی مناسب ترین آنها برای ایران، مطمئناً کار  آسانی نبوده است، اما امروز ما شاهدیم که چگونه این امر برای کشور شما به شکل بی نقص و عالی عمل کرده و با ارائه یک مدل کیفیت برای جهان اسلام، این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل اسمیک: جایزه ملی کیفیت ایران ساختاری محکم و جامع دارد

دبیرکل اسمیک: جایزه ملی کیفیت ایران ساختاری محکم و جامع دارد